Dinsdag 22-11 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Nicole Windt - WaarBenJij.nu Dinsdag 22-11 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Nicole Windt - WaarBenJij.nu

Dinsdag 22-11

Door: wnt

Blijf op de hoogte en volg Nicole

23 November 2011 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag weer naar de school geweest om eten te maken voor de kinderen. We hebben vissticks met aardappelpuree en witte bonen in tomatensaus gemaakt. Ook hebben we hotdogs voor een ander project gemaakt. Na het eten ben ik met een van de andere vrijwilligers naar een klaslokaal gegaan. De lerares wad echt een geval apart. Ze is echt super onaardig en kortaf tegen de kinderen. Na 15 minuten ging de lerares weg en moesten ik en de andere vrijwilliger de klas maar even voor een uur bezighouden. Tja, wat doe je dan... We hebben de kinderen alles over Nederland en Engeland verteld en dat bleek te werken. De kinderen hadden honderdduizend vragen, dus het uur was zo voorbij. Ik heb nog even Nederlands tegen de kinderen gesproken wat ze super grappig vonden, omdat ze dat natuurlijk konden verstaan. 
Eenmaal thuis even een salade gegeten. Morgen willen twee van de vrijwilligers pannenkoeken maken voor de kinderen, maar omdat het te veel werk is om in de morgen te doen moeten ze er vandaag al aan beginnen. Ik heb besloten om ze daar dan maar mee te helpen, want dan kan ik morgen een dag vrij nemen. In de middag dus een heleboel pannenkoeken gebakken. Na het pannenkoeken bakken ben ik naar het strand gelopen en daar heb ik wat gedronken. Op de terugweg (het is wel een ruim halfuur) heb ik even boodschappen gedaan. Daarna gegeten en in de avond niks bijzonders gedaan. 

  • 23 November 2011 - 16:50

    Toon Scheffers:

    Haha, wat n leuke verhalen allemaal, ik wil ook pannekoeken nu ! Klinkt wel gaaf allemaal, grappig is natuurlijk te weten waar je nu slaapt, we zijn der tenslotte ff de tas af wezen gooien, is het nog wel warm genoeg om ff te kunnen zwemmen in t zwembad daar in de tuin? Hoeistie trwns nu daar met de kerstversiering? Zijn ze er al druk mee? Gr. En veel plezier nog daar

  • 23 November 2011 - 17:47

    Brigitte:

    Had dat van die pannekoeken maar niet verteld, nu weet ik wat ik deze week moet doen......ben benieuwd hoe de wijntour is geweest, maar dat staat vast in je volgende verslag! Het eten blijft volgens mij eenvoudig en het ergste is dat elke week hetzelfde is, dus die kids eten maar vijf verschilende maaltijden. Wat ik van de projectmanagerr begreep is dat ook vaak de enige maaltijd die ze op een dag krijgen, dat kunnen wij ons toch niet voorstellen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Nicole in the jungle!

Recente Reisverslagen:

25 November 2011

Vrijdag 25-11

24 November 2011

Donderdag 24-11

23 November 2011

Woensdag 23-11

23 November 2011

Dinsdag 22-11

22 November 2011

Maandag 21-11
Nicole

Actief sinds 14 Okt. 2011
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 7147

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2011 - 27 November 2011

Nicole in the jungle!

Landen bezocht: