Donderdag 24-11 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Nicole Windt - WaarBenJij.nu Donderdag 24-11 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Nicole Windt - WaarBenJij.nu

Donderdag 24-11

Door: wnt

Blijf op de hoogte en volg Nicole

24 November 2011 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag weer naar de school geweest. De kinderen hebben rijst met gehakt en groente gegeten. Dit was denk ik de meest voedzame maaltijd tot nu toe. In de middag ben ik met de bus naar de stad geweest. De bus is hier erg goedkoop. Je betaald een euro voor een enkele reis, maar dan kan je helemaal van de ene kant van de stad naar de andere kant. In de avond hebben we met een groep van 20 in het aviva huis thanks giving diner gegeten. Iedereen had iets gemaakt. Het was erg gezellig en ook best lekker.

• 24 November 2011 - 22:57

Frank En Nel Kleer:

Hoi Nicole

Het zit er bijna op, we vonden het erg leuk om jou zo te kunnen volgen en al je belevenissen te lezen.
    Morgen nog een fijne dag en een goede reis naar huis .
    We spreken elkaar snel.

• 25 November 2011 - 06:06

Brigitte:

Een hele goede reis en mama en ik komen je zaterdag gezellig ophalen. Veel plezier nog vandaag!