Woensdag 23-11 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Nicole Windt - WaarBenJij.nu Woensdag 23-11 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Nicole Windt - WaarBenJij.nu

Woensdag 23-11

Door: wnt

Blijf op de hoogte en volg Nicole

23 November 2011 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Ik zou vandaag om 9:30 opgehaald worden voor de wijn tour, maar Afrika zou Afrika niet zijn als dat iets later was geworden. We zijn om 10:05 vertrokken. Uiteindelijk gingen er nog 3 andere uit het aviva huis mee. In totaal waren we met 7. Helaas was het vandaag een beetje druilerig weer, maar dat mocht de pret niet drukken. We zijn in totaal bij 5 verschillende wijnhuizen geweest. We hebben overal een aantal wijnen geproefd (+/- 6), waarna je natuurlijk ook wijn kon kopen. De gids heeft nog een wijngaard laten zien en uitgelegd hoe wijn gemaakt wordt. Bij de derde proeverij hebben we ook lunch gegeten. (een heerlijke hamburger) Bij de 4e wijnboer was ook nog een kaasboerderij, dus daar hebben we ook kaas gegeten. Het was echt heel leuk. Het was alleen een beetje jammer dat er zo'n half gare Brit bij was die er niets van snapt en na 2 uur half dronken was. We waren pas om een uur of zeven weer terug.

• 23 November 2011 - 18:33

Frank En Nel Kleer:

Wat een leuke dag "wijn tour" overal lekker een glaasje.
    Waren al de wijnhuizen rond Kaapstad.
    Het was een lange dag en dan met al die wijn,je ligt nu zeker al in bed.
    Nog een paar dagen en dan kom je weer naar huis.
    Dat zal wat temperatuur aan gaat wennen zijn, maar ook weer goed.
    Wij hebben vandaag inkopen gedaan om het feest van Sinterklaas te vieren.
    Straks gaan we naar een informatie avond van de politie i.v.m de vele inbraken in Goverwelle. Spannend hé.
    Groetjes van ons.

• 23 November 2011 - 18:45

Maaike:

Hé roomy! Wijn is altijd goed! Hopelijk heb je het naar je zin nog het laatste weekje. Ik ben goed thuis gekomen en vind het fijn weer thuis te zijn!

Have fun! X