Donderdag 2-11 - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Nicole Windt - WaarBenJij.nu Donderdag 2-11 - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Nicole Windt - WaarBenJij.nu

Donderdag 2-11

Door: wnt

Blijf op de hoogte en volg Nicole

05 November 2011 | Zimbabwe, Victoria Falls

We wilde vandaag een beetje uitslapen, omdat we pas om kwart over negen opgehaald zouden worden, maar helaas waren we om 6.45 klaar wakker, omdat iedereen die ging raften rond die tijd opgehaald zou worden, waardoor er erg veel lawaai voor onze deur was.. Toen zijn we er om een uur of kwart over zeven toch maar uit gegaan om even rustig aan te kleden en te ontbijten. We konden uit een aantal verschillende soorten ontbijt kiezen, maar niet het continenta, omdat dat op was. Toen ik de ober vroeg wat er dan niet meer was van het Continentll breakvast, bleek er geen kaas meer te zijn. Ik heb toen maar ontbijt zonder kaas besteld, maar toen hij het kwam brengen bleek er toch gewoon kaas te zijn. Na het ontbijt zijn we vertrokken voor de helikoptervlucht. Het was echt super mooi om de watervallen vanuit te lucht te bekijken. In de middag zijn we naar het park gegaan om de watervallen te fotograferen. Door het seizoen stond er op het moment niet zo heel veel water, maar dat was voor de foto's wel mooi, omdat er anders te veel opspattend water is om foto's te kunnen maken. Nadat we uit het park kwamen hebben we een aantel aapjes gezien, die echt heel schattig waren. Op de weg terug naar de lodge waren er veel mensen die dingen aan ons wilde verkopen of ruilen. Voor al onze schoenen, sokken en petten waren erg in trek. 's Avonds heb ik met een aantal andere lekker een pizza gegeten in de lodge. Al om al di\us wederom een zeer geslaagde dag.

• 05 November 2011 - 16:26

Nel En Frank Kleer:

Daar zijn we weer,wat fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    Maar als we de verslagen lezen kan het ook eigenlijk niet andes.
    Wat zullen jullie genoten hebben vliegend over de watervallen,geweldig.
    Heb je geen schoenen of sokken verkocht je kan ze zeker nog niet missen!
    Neem een aapje mee naar huis gezellig !!
    Hoe is de temperatuur?
    Je bent nu in Kasane daar kom je als het goed is vele dikhuiden tegen.
    Heb je ook nog een cruise gemaakt over de Chobe rivier.
    Wij gaan vanavond heel spannend oppassen in Nootdorp! Wil je niet ruilen?

• 05 November 2011 - 16:42

Liesbeth:

hoi Niek,
    leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Ik vind het super spannend wat je allemaal al hebt gedaan en van plan bent om nog te gaan doen.
    Veel plezier!

• 05 November 2011 - 18:45

Gerrie:

Hoi nu ik moet ook we; wat schrijven nu iedereen reageerd Zo te horen gaat het allemaal lekker heb je geen last van je heup?. Ben benieuwd naar je foto's maar dat duurt nog even.
    Brigitte stuur de een foto van de huiskamer waar je de laatste week zit het zag er gezellig uit. Helpen jullie ook met koken? Heb je de goede kleren bij je of sjouw je voor niks.
    Ik hoor wel weer van je.

• 05 November 2011 - 18:45